5. Chotěbořská výstava

25.09.2011 16:40

25.9. hned po Svinčanech jsme se vydali na výstavu do Chotěboře. Večer jsem ještě morčouny vybělila, učesala a nakrmila. Nicméně ráno jsem bohužel zaspala a tak jsem morčáčky rychle jednoho po druhém nastrkala do škopku, našampónovala, vykoupala, učesala a vyfénovala. Vše jsem rychle naházela do tašky a jeli jsme. Nasuada se stihla cestou počůrat ještě víc než byla a Papaya se ještě malinko sestříhala.

Když jsme dorazili a vše vybalili, šli jsme si obhlédnout terén. Včetně morčátek zde nechyběli ani králíci, slepice, kachny, holubi, krocan a prase kadeřavé. Poté jsme zavítali do tomboly a vylosovali spoustu věcí.

Když jsme se šli podívat, jak to našim morčounům jde, v pořadí byla Nasuada. Tam ale bohužel padla diskvalifikace za srst, což jsem čekala. Po chvíli šla na řadu Papaya se stejným výsledkem.  Raději jsme se tedy po takových výsledcích šli projít po okolí. Když jsme se vrátili čekalo nás milé překvapení Quatro získal 94,5 b, i když jsme počítali s diskvalifikací za odstáté uši. Utta jako mazlíček na to jak je malá a neměla zrovna dlouhou srst získala senzačních 95,5 b což mne velmi potěšilo a jelikož má pimentu již poměrně málo a nádherně sytou barvu příště jí nejspíše zkusíme  vystavit v Áčku.  Poté co jsme okoukli jak se morčíkům daří jsme šli na oběd a čekali na vyhlášení. Přitom jsme se každou chvíli potkávali s chs Bellis a povídali si jak se nám daří. Ony vystavovaly Vaylu a Sonyho, kterého rovnou registrovaly.

My jsme si z výstavy přivezli nádherného samečka Axela. Bohužel je krém s bílou takže není na výstavy,  má malinko pigment na ouškách, tmavší barvu a v porovnání s Karamelkou méně srsti, ale doufejme, že až vyroste,  bude  to fešák.  Také jsme si pořídili ohrádku ve které si morčátka budou moci dovádět i venku.

Po vyhlášení jsme se začali chystat domů, kde jsem jim vybalila ohrádku a za odměnu, jak to tak pěkně zvládli je vypakovala ven. Víkend to byl tedy pěkně náročný, ale nakonec jsme ho zvládli a už se nemůžeme dočkat, zase za rok.

—————

Zpět